onsdag 28 september 2011

Inte mkt bloggat idag..

Det beror på en stressig vardag, vilodag då jag har tester hos micke på GIH imorrn, och att jag spenderat kvällen med mestadels gamla kollegor, men även de två som fortfarande arbetar kvar. 6 personer inklusiuve min chef och en till kollega som också arbetar kvar.

En kväll med gamla gänget/avdelningen från 2 år tillbaka då vi senast var ett gäng. En och en har droppat av medans ett par av oss fortfarande håller flaggan högt! Det blir självklart mkt jobbsnack och skvaller, vi arbetar även allihop fortfarande inom samma branch eller med samma arbetsuppgifter.

Jag höll mig dock ren från alkoholen som de andra drack, raggmunk, cola och glass har varit min melodi. Till frukost blev det en macka och finlatte på lokala restaurangen vid jobbet, lunch firade jag med en nachotallrik. Eftersom testerna som görs skall vara gjorda med samma energi i kroppen vid alla tillfällen så valde jag frukost och lunch som jag kan fåtag på alla dar i veckan. Middagen var inte mkt jag kunde göra åt då denna kväll var bokad sen lång tid tillbaks och instruktionen om matintag kom efter testdatum bokats. Sån jävla skillnad kan det inte vara heller, jag får försöka laga någon liknande mat nästa gång det är test också. Hemmagjord raggmunk kanske? Eller ska jag lyxa till med ett restaurangbesök till soldaten svejk då med? ... Det alternativet lockar också då det är världens absolut godaste mat!

Imorrn blir det rejäla tester, ramptest, vila 30min och sedan en 30s spurt. Låter ungefär som ett aktivitusbesök, fast det är inget maxtest så jag slutar typ på näst sista rampen. Det känns ordentligt i benen det med kan jag lova! Det ser jag fram emot..

Inga kommentarer: