onsdag 28 september 2011

Bekräftelsemail till Cykelvasan 2012!

Nu fick jag mitt bekräftelsemail om att min anmälan är mottagen samt att min betalning registrerats. Det känns skönt att det är klart eftersom deras anmälningsserver krashade p.g.a överbelastning, så man blev tvungen att maila in sin anmälan.

Jag är dock registrerad i startfålla 4 men enligt seedningssidan borde jag hamna i fålla 2 vilket känns mer vettigt.

Två datum är alltså nu spikade inför säsongen 2012:
15 Juni - Vätternrundan med grupp som har målet under 8 timmar vilket är ett snitt på ~38.5km/h 
11 Augusti - Cykelvasan mned förhoppning av att få sitta i startfålla 1 vid start

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tiden för fålla två är 3.21.00

STIZZE sa...

Vasa-tiden ja, jag har dock kört hela långloppscupen och på bockstensturen körde jag på 4:09, gränsen för fålla 2 är 4:13

:)

Anonym sa...

De sitter inte och tittar runt på andra lopp utan då får seeda om dig själv. Brukar väl räcka med att att maila dem en länk till resultaten.

STIZZE sa...

Jag vet? :)