tisdag 6 september 2011

Någon som sett mina ben?

Jag tror dom föll av nånstans under sista milen tillbaks till huddinge..

Det var som väntat en jobbig runda där jag fick gräva riktigt djupt många gånger för att hänga med. I två backar släppte jag och på slutet släppte jag på "platten", efter lida där det går upp och ner hela tiden. Jag var rätt krispig och det gick riktigt fort, kände hur benen exploderade och släppte rullen. Sekundrarna efter blev jag lite sur på mig själv för helt sprängd var jag inte, än. Det kanske skulle funnits en chans att jag kunnat hålla hela vägen där men jag vettifan. Det var många gånger där jag höll mig kvar med samma känsla, på håret och så lugnade det ner sig efter ett par minuter igen etc.

Jag har haft en konstig känsla i låren sen Bockstensturen som var i lördags. Det är tisdag nu och över 3 dygn senare. Fortfarande när jag trycker på muskeln med fingrarna så får jag känslan av att dom kan krampa när som helst, men dom gör det inte. I samma muskel kände jag mig sliten i ikväll, jag undrar om jag överansträngt den lite kanske? Eller så är det bara en rejäl träningsvärk, fast det är ju inte riktigt så det känns.. Svårt att säga.

Strax under 100km fick jag ihop idag inkl transport till och från snäckan. Snitthastighet på 32.6km/h men det är värt att påpeka att det både blåste mycket och var rätt backigt bitvis, det var minst lika jobbigt som när vi höll 35.5km/h snitt förbi havsbadet sist.

Maxade gjorde jag på 66.8km/h, samtidigt som vi svischade ner där tänkte jag på tv när man ser dom åka i upp mot 90km/h, det är helt sanslöst snabbt, helt galet.

Slänger upp ett par bilder imorrn, är för trött just nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

108,5 slå det.

/// ROnnie

STIZZE sa...

Har ingen avsikt att ens försöka, 66 räckte gott och väl :)