söndag 11 september 2011

Concept store löste problemet direkt

Jag körde ju av två ekrar och fick avbryta min runda igår halvvägs efter ~40km. På vägen hem ringde jag peffen och kollade läget med ekrar och deras lager, han trodde att det inte var några problem så jag åkte förbi där efter jag tvättat av cykeln. Och visst löste det sig bra. Nya ekrar och uppriktning av både fram och bak. Jag passade på att byta fälgband då det började se lite trist ut också. Nästan gratis fick jag det också. Bra, snabb och billig service. Nu sitter jag och väntar på pendeln till haninge för att köra DM finalen. Jag har bara genomfört 1/4 DM tävlingar och i den kom jag sist. Jag bangade ur på att cykla hela vägen eftersom jag inte kom i säng förrän kl 01:00 igår. Vi var på kräftskiva som var mkt trevlig. Slänger upp en bild senare..

Inga kommentarer: