måndag 5 september 2011

Måndag även denna vecka

Måndag morgon! Jag va lite trasig när jag gick upp. Konstigt nog känns bakfyllan fortfarande, för sömn fick jag gott om inatt, över 8h i alla fall.

Jag ska kolla med Jonas ifall det finns nån svart/grön caad10:a att beställa hem från cannondales lager. Nytt är att föredra om det går för att få service, garantier etc, helt klart värt de där tusenlapparna extra.

Angående träning så funderar jag på vilodag. Känner mig rätt sliten i lårmusklerna, speciellt i insida/övre lår, det är där jag krampar först och värst på tävlingarna. Funderar på om det har med sadelhöjden ändå, jag sitter lägre på scalpelen än caadX'en.

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Men ska du inte sitta på samma höjd? Du sitter ju ner på båda hojarna och borde väl i rimlighetens namn sitta på samma höjd för att få samma kraft/vinklar etc??

Eller??+

STIZZE sa...

Stämmer.. Jag var dock envis vid bikefiten och ville inte ha så hög sadel i skogen. Jag kanske ska tänka om.. ;)