lördag 17 september 2011

Hammarby Hill XC avklarat!

En lite längre RR med bilder kommer senare. Men kort sagt gick det förjävla bra, nån halvtimme efter vinnartiden är rätt bra och nånstans i linje med min prestation på Bockstensturen. Och ändå körde jag i stort sett solo i 2.5varv idag, det var inte många meter jag hade dragjälp runt banan!

Jag fick träffa Per som var Cannondales gamla säljare och min kontakt, och Cannondales nya säljare Klas Kullman som har gjort en hel del fina resultat i sadeln själv. Fick glo på en SuperSix EVO och Scalpel 29" för första gången i verkliga livet också, de såg riktigt fina ut!

Mer bilder och sedvanliga RR från tävlingen kommer så småningom. Men jag kan hinta med att jag bland annat varvade tillsammans med Lars Bleckur(SM vinnare i långlopp 2011) det första varvet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det var kul o se dig köra så bra idag faktiskt... nu blev jag faktist lite taggad o börja igen... :(


/// Ronnie

STIZZE sa...

Jag hojar mer än gärna med dig om du blir sugen :)