fredag 16 september 2011

HHXC banan körd och kök rensat

Fortsatt stress hos mig samtidigt som mina kollegor är sjuka. Ikväll har vi skrubbat hela köket invändigt och utvändigt. Vi försöker gå igenom hela lägenheten bit för bit för att få den riktigt fin. Vi ska nämligen fotografera den för försäljning om 10 dar.

Vi har inte köpt något än och kommer inte lägga ut den förrän vi har köpt något. Men nör vi väl gjort det vill vi få ut lägenheten på marknaden omgående för visning inom 10 dar från köp.

Om det blir nu eller om 2 år är en annan fråga. Vi nöjer oss inte med mindre än en riktigt speciell lägenhet som vi kan tänka oss att bo i länge. Och efter att ha bott i sickla alle blir man rätt kräsen.

Jag hann med att köra lite skog idag också, ställde in lite sista ändringar på positionen och drog ut för att köra ett varv. Benen kändes bra, när jag lägger mig ikväll ska jag visualisera banan i huvet..

1 kommentar:

fredrikw sa...

Lycka till nu i morgon Stizze!