söndag 11 september 2011

Samtal av en polare och nytt rekord

En av mina absolut närmaste vänner, Stefan Dittmer, ringde för att snacka lite skit precis. Han hade jobbat på klätterverket idag här i sickla och stod på söder utanför sin lägenhet och beställde en burgare. Han hade även bland annat snackat med nån ny eller gammal polare(?) som precis som jag nyligen blivit frälst av cyklingen.

Och roligt är väl hur liten världen är, när denna kille råkade veta vem lilla jag är, fantasi-cyklisten stizze men kanske mer känd som cykel-bloggaren. Många verkar ju läsa bloggen även fast de inte har personlig kontakt med mig, det märks speciellt på långloppen när så många trevliga människor kommer fram och hälsar. Jag gillar't, er alltså. :)

En nytt rekord sattes idag med hela 18'000+ besök de senaste på 30 dagarna. Det går bra nu!

Inga kommentarer: