fredag 2 september 2011

Kvällen innan Bockstensturen

Det blev rätt många timmar i bussen idag, vi har varit här nere några timmar och fick chans att prova sista milen på slutet. Banan är riktigt kul på slutet, flowigt och tight singletrack ett par partier. Vi har käkat middag nu som fredriks mamma har gjort, jättegod pasta med köttfärsås. Man känner sig så väl omhändertagen, jag uppskattar det väldigt högt. Morgondagens mål är att vara riktigt nära att vägga och garanterat krampa, jag ska försöka göra en kraftansträngning första 15km för att hänga med hyfsat och inte tappa, men ekonomiskt ska jag försöka köra hela loppet efter det. Det är sista långloppet i cupen och jag har stora förväntningar, inte kanske på att jag måste prestera men snarare att känna mig nöjd när jag går i mål. Nu är jag så jävla pepp, fast med ett skönt lugn!

Inga kommentarer: