söndag 25 september 2011

Fan va kul kompiscrossen var idag..

Jag har tänkt på den hela dagen, det var verkligen skitkul. En av de roligaste tävlingarna i år faktiskt, även om det inte var nån officiell tävling enligt SCF. Bäst publik, grym bana, massvis med cyklister, lite annorlunda cykling jämfört med mountainbike, solig dag, nytt och fräsht för motivationen med bockstyre, lite kortare med 30min + 2 varv, alldeles lagom tävlingstid.

Bra sällskap före och efter tävlingen, inte så seriöst med placeringarna, ingen stor förberedelse inför tävlingen, opretantiöst, elit och amatör tillsammans i samma klass, samma tävling, samma startfålla, samma starttid.

FUCKIN' AWESOME!

4 kommentarer:

Patrik sa...

Därav leendet! https://picasaweb.google.com/109280641599279347934/GubbcrossenSnapshots#5656312117667834514

STIZZE sa...

Ja, som denna UNDER själva loppet :) Publiken ropade åt mig, "Kan du snacka tar du inte i tillräckligt!" Jag snackade med Vic som jag körde med :)

https://lh5.googleusercontent.com/-sixYmH5stJM/Tn9B2AopCDI/AAAAAAAAAHo/mtF8NUbe8Yw/DSC_1211.jpg

Patrik sa...

Haha, det var ju jag som ropade!

STIZZE sa...

Haha :)) Man har ju noll koll vem det är som skriker på än, men det uppskattas ju oavsett ;)

Jag är så upprymd av CX just nu. Jag börjar bli lika fanatisk som jag kände mig förra vintern, fast då kom intresset efter kompiscrossen var över. :)